نکات مهم در نصب ردیاب وایزر

در این قسمت به بررسی امنیت سیم کارت دستگاه ردیاب خودروی وایزر و چگونگی ارتباط آن با تلفن همراه می­پردازیم. هم­چنین در مورد نحوه­ی تعریف دستگاه در اپلیکشین سرو و زمان شارژ آن نیز صحبت خواهیم کرد.

امنیت سیم­کارت دستگاه ردیاب وایزر

شرکت وایزر جهت حفظ حریم خصوصی و اموال مشتریان،  اقدام به ارائه تمهیدات مختلفی کرده است. اپلیکشین سرو یکی از آنهاست که به راحتی روی تلفن­های همراه نصب می­شود. این اپلیکشین به جهت تعریف دستگاه کاربران در سامانه طراحی شده است. هر کاربر فقط یک­بار می­تواند خودروی خاصی  را در سامانه ثبت کند لذا آن فرد باید مالک خودرو باشد.

تهمید دیگری که شرکت وایزر به آن اندیشیده است، ثابت بودن سیم کارت معرفی شده به دستگاه است. به این معنی که کاربر نمی­تواند سیم کارت معرفی شده را بعدا تغییر دهد. و در صورتی که مالک خودرو قصد تغییر سیم کارت استفاده شده در ردیاب وایزر را داشته باشد، می­بایست از طریق هماهنگی با بخش پشتیبانی شرکت اقدام به تعویض آن نماید.

چگونگی ارتباط ردیاب وایزر با تلفن همراه به صورت پیامکی و اینترنتی

ردیاب وایزر قادر به برقراری ارتباط به اپلکشین سرو در دو حالت پیامکی و اینترنتی است. در حالت پیامکی، ارتباط ردیاب با سرو به صورت مستقیم بوده و ارسال اطلاعات از طریق اس ام اس انجام می­شود. هزینه آن نیز از شارژ خود کاربر کسر می­شود. در حالت اینترنتی کاربر ملزم به داشتن اینترنت پرسرعت جهت برقراری ارتباط با اپلیکشین سرو است. هم­چنین کاربران باید اقدام به خرید اشتراک اینترنتی نمایند. این اشتراک در اولین سال استفاده، رایگان بوده و پس از آن با توجه به بازه­های زمانی که در نظر می­گیرند، باید اشتراک تهیه کنند. هرچند می­توانند از خدمات پیامکی نیز استفاده کنند. این هزینه­ها برای نگه­داری سرورهایی است که کار تحلیل و آنالیز اطلاعات را انجام می­دهند و سپس به کاربر می­فرستند. شرکت این اطلاعات را تا سقف یک سال در سرورهای خود نگه­داری می­دارد.

 

نحوه­ی تعریف ردیاب وایزر در اپلیکشین سرو

  • ابتدا در لحظه­ی ورود به اپلیکیشین، یک رمز عبور برای خود تعریف کنید.
  • و نوع محصول را با توجه به مدل دستگاه از بین گزینه­های موجود انتخاب کنید.
  • شماره سیم­کارت دستگاه و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و دستگاه را ثبت کنید.

اکنون اتصال بین ردیاب و اپلیکشین برقرار است. نصب آن خیلی سخت نیست و اگر همه موارد ذکر شده در بالا را رعایت کرده باشید، دستگاه با موفقیت ثبت خواهد شد. به خاطر داشته باشید که حتما تلفن همراه و سیم کارت خود را قبلا شارژ کرده باشید در غیر این­صورت مراحل ثبت دستگاه کامل نخواهد شد.

در صورتی که به هر دلیلی اپلیکشین سرو از تلفن شما پاک شود، با وارد کردن مجدد کد 15 رقمی دستگاه، می­توانید نسبت به نصب مجدد آن اقدام کنید. هرگونه مغایرت در ورود اطلاعات باعث نصب ناموفق خواهد بود. در این شرایط کافیست با بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا راهنمایی­های لازم را در اختیار شما قرار دهند. چنان­چه پیشتر اشاره شد، شما اجازه ندارید یک خودرو را روی چندین تلفن همراه ثبت کنید و این محدودیت به خاطر ملاحظات امنیتی خود کاربران اعمال شده است.

 

سیم­کارت ردیاب چه زمان­هایی باید شارژ باشد؟

شما برای استفاده از اپلیکشین سرو جهت ردیابی خودروتان نیاز به شارژ پولی و اینترنتی سیم­کارت دارید. چون در هر دو حالتی که بخواهید از ان استفاده کنید، چه پیامکی چه اینترنتی- در هر صورت باید قبلا آن را شارژ کرده باشید وگرنه قادر به دریافت سرویس­ها و خدمات ارائه شده نخواهید بود.

 

نصب دستگاه ردیاب خودرو وایزر